8.6
272 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Zichtservice | van de 3

Klantenservice Ruilen en retourneren

Niet tevreden met het vloerkleed?  Volg de stappen hieronder om te ruilen of retouneren.

  • Gratis retourneren in onze winkel.
  • Het vloerkleed laten ophalen bij jou thuis €10.
  • 14 dagen bekijktermijn na ontvangst van je vloerkleed.
  • Geld terug? De terugbetaling gebeurd spoedig nadat het product bij ons retour is.
  • Vloerkleed ruilen? Na ontvangst, verzenden we in gezamenlijk overleg het andere vloerkleed mits voorradig.

Stap 1. In  de winkel retouneren of laten ophalen:

  • Je komt zelf het kleed bij ons in Hilversum retourneren. Dit is geheel kosteloos en wij kunnen dan direct het aankoopbedrag retourpinnen. Uiteraard kan je dan ook iets anders uitzoeken of je laten adviseren.
  • Vloerkledenwinkel regelt het ophalen, via onze logistieke partners Sandd. Voor het ophalen wordt € 10,00 (incl. BTW) in rekening gebracht.

Stap 2. Laten ophalen:

  • Wij zullen je benaderen voor het maken van een retour afspraak.
  • Voeg het retour formulier bij het kleed.

Stap 3. Klaarmaken voor transport:

  • Doe het kleed – bij voorkeur – terug in de originele verpakking, of anders in stevige vuilniszakken. Als dit niet het geval is, zal de vervoerspartner het vloerkleed weigeren.
  • Plak de retour sticker op het vloerkleed zodat wij kunnen zien van wie het afkomstig is.
  • Via een Track & Trace systeem kunnen wij de voortgang van het transport in de gaten houden.

Stap 4. Proces na retourontvangst:

  • Na ontvangst van het geretourneerde kleed wordt door ons nagekeken of het ongebruikt is.
  • Je ontvang binnen 48 uur na het ophalen het overeengekomen bedrag terug.

 

Ons retouradres is:
Vloerkledenwinkel B.V.
Vreelandseweg 40c
1216 CH Hilversum

Ma - Vr

10:00 tot 18:00 uur

Za

09:00 tot 17:00 uur