Thuiswinkel waarborg
Zichtservice | van de 3

Klantenservice Ruilen en retourneren

Niet tevreden met het vloerkleed?  Volg de stappen hieronder om te ruilen of retourneren.

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen ingaande de dag na ontvangst van het product zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (zie onderaan deze pagina) , maar bent hiertoe niet verplicht.

De terugbetaling van het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele standaard verzendkosten gebeurt spoedig en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Je kunt gratis retourneren in de winkels. Het vloerkleed laten ophalen bij jou thuis kost €10,-. Uiteraard kan je de producten ook via een andere vervoerder retourneren. Deze kosten zijn voor eigen rekening. 

Retouradres:
Vloerkledenwinkel
Vreelandseweg 40c
1216 CH Hilversum

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Stap 1. In  de winkel retourneren of laten ophalen:

  • Optie 1:Je komt zelf het kleed bij ons in Hilversum retourneren. Dit is geheel kosteloos. Uiteraard kun je het vloerkleed ook direct omruilen of je laten adviseren voor een andere keus. 
  • Optie 2: Vloerkledenwinkel regelt het ophalen, via onze logistieke partners DPD en Van de Hoef logestiek. Voor het ophalen wordt € 10,00 (incl. BTW) in rekening gebracht.

Stap 2. Laten ophalen:

  • Wij zullen je benaderen voor het maken van een retour afspraak.
  • Voeg het retourformulier bij het kleed.

Stap 3. Klaarmaken voor transport:

  • Doe het kleed – bij voorkeur – terug in de originele verpakking, of anders in stevige vuilniszakken. Als dit niet het geval is, zal de vervoerspartner het vloerkleed weigeren.
  • Plak de retour sticker op het vloerkleed zodat wij kunnen zien van wie het afkomstig is.
  • Via een Track & Trace systeem kunnen wij de voortgang van het transport in de gaten houden.

Stap 4. Proces na retourontvangst:

  • Na ontvangst van het geretourneerde kleed wordt door ons nagekeken of het ongebruikt is.

 

Benodigd formulier bij retourverzending:

Retourformulier

U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.