Thuiswinkel waarborg

Klantenservice Garantie en service

Garantie en service

Garantie
Vloerkledenwinkel heeft veel vertrouwen in haar vloerkleden. Naast de wettelijke garantietermijn geven wij vijf jaar garantie op uw karpet. Uiteraard geldt de wettelijke garantie alleen bij normaal gebruik van het vloerkleed. Dit betekent dat uw vloerkleed  in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. De garantie is aflopend. Bij normaal gebruik van uw vloerkleed is er sprake van waardevermindering gedurende de gebruiksperiode.

Service
Service staat bij Vloerkledenwinkel hoog in het vaandel. Elke dag zetten wij ons in om onze klanten tevreden te maken en te houden. Die servicegerichtheid zit in onze genen en vindt u ook terug als u online bij ons koopt. Bij vloerkledenwinkel.nl kunt u eenvoudig, veilig en snel uw bestelling doen. Wij zorgen voor een snelle en correcte levering van de door u bestelde producten. Vloerkledenwinkel.nl levert de beste producten van de beste merken. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, neem dan altijd contact met ons op om uw verzoek kenbaar te maken.
U kunt uw verzoek op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:
- via het contactformulier
- telefonisch, tijdens onze openingstijden, op telefoonnummer 035-3030009
- in de showroom in Hilversum.

U krijgt bij Vloerkledenwinkel.nl altijd binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.

Mochten wij uw verzoek niet kunnen oplossen dan kunt u een verzoek indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel of het Europese online geschillenplatform (ODR). U kunt online een verzoek indienen op de website van de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of het Europese online geschillenplatform ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).


Als u eenmaal iets heeft gekocht bij vloerkledenwinkel.nl, dan valt u onder onze permanente service, ook na de koop. Het is onze zorg dat u tevreden blijft met wat u gekocht heeft, en die zorg nemen wij heel serieus.