Wij willen jullie graag kennis laten maten met het team van Vloerkledenwinkel. Wij bestaan uit een jong, ambitieus team met allemaal onze eigen kwaliteiten.
Met de rubriek ‘Medewerker aan het Woord’ laten we jullie om de week kennis maken met iemand uit ons team. Om de week worden er vijf vragen gesteld aan een van de medewerkers van Vloerkledenwinkel. Liza is de medewerker van deze week.

1. Stel jezelf eens voor …

“Mijn naam is Liza en ik ben 25 jaar. Ik werk sinds vorig jaar december bij de Vloerkledenwinkel als Klantenservice Medewerker. Als Klantenservice Medewerker beantwoord ik de telefoon, de chat, de mail en alle andere vragen die klanten hebben.
Ik adviseer klanten als ze vragen hebben over kleden of wanneer ze vragen welk kleed mooi staat bij hun interieur. Deze vragen beantwoord ik vaak samen met onze adviseur Marco Groen.

2. Wat vind je leuk aan deze functie?

“Vooral het klantencontact. Dat je ze door jouw hulp goed kunt helpen en dat ze tevreden zijn met hun aankoop. Als ik ze dan nog even na bel nadat ze een kleed hebben gekocht, zijn ze ook vaak enthousiast. Ze vinden het dan leuk dat ik nog even na bel. Klanten horen dat niet vaak. Op die manier krijg je ook sneller terugkerende klanten”

3. Wat is jouw leukste moment bij Vloerkledenwinkel?

“De opening van de nieuwe winkel. We zijn er erg op vooruit gegaan. Wat ik daarnaast ook altijd een leuk moment vind, is wanneer je heel lang met een klant bezig bent geweest en dat je dan uiteindelijk een mooi kleed hebt verkocht voor een leuke prijs. Je steekt er dan veel tijd in; het is dan mooi als het lukt.

4. Waarom moet je een vloerkleed kopen bij Vloerkledenwinkel?

“Ik denk dat je nergens zo goed wordt geholpen als hier. Er is veel keus, veel kennis en in de winkel kunnen we de klanten alles laten zien waardoor ze zeker zullen slagen.

Heb jij een vraag voor Liza? Stel hem dan hieronder. Over twee weken is het de beurt aan een andere medewerker.